K:Kuidas ja milleks registreeruda Zooland.ee veebilehel? V:Spetsiaalset registreerumise protseduuri ei ole ettenähtud. Registreerumine toimub automaatselt esimese tellimuse vormistamisel. Peale teatise tellimuse töötlusse võtmise kohta Te saate ka pääsukoodi,mille abil edaspidine tellimuste vormistamine on lihtsustatud. Lisaks pääsukoodi kasutamisel ja sõltuvalt tellimuste suurusest Teile arvutatakse allahindlust. Täpsemalt sellest lugege Allahindlused
K:Korduval tellimuse vormistamisel kasutades e-posti aadressi ja pääsukoodi,Teie isiklike andmete lahtrid täidetakse automaatselt.Kas tellimuse kättetoimetamiseks võib kasutada teist e-posti aadressi? V: Jah. Tellimus vormistatakse antud e-posti aadressile. Kuid teie isiklikes andmetes säilib endine e-posti aadress. Oma isiklike andmete muutmiseks kasutage spetsiaalset protseduuri.
K:Kas ma võin kasutada oma isiklikke andmeid tellimuse vormistamisel sõpradele? V: See on Teie õigus. Kui tellimuse vormistamisel Teie isklikud andmed(aadress,nimi,telefon)vahetada Teie sõbra isiklike andmetega,siis tellimus vormistatakse vastavalt sisestatud uutele andmetele.Teie endised andmed säiluvad. Juhul kui Te andsite oma pääsukoodi sõbrale kasutamiseks, peate Te tagama ka ligipääsu oma kontos registreeritud e-posti aadressile,kuna link tellimuse kinnitamiseks saadetakse ainult sinna.
K: Kas ma võin muuta oma konto e-maili aadressi? V: Jah. Selleks on olemas spetsiaalne protseduur.
K: Mu pääsukood läks kaduma. Mida ma pean tegema? V: Selle taastama,vastavalt selleks ettenähtud viisil.
K:Ma vormistasin tellimuse,kuid ei õnnestunud autoriseeruda,sisestasin oma kontole vastavad isiklikud andmed. Mis saab edasi? V: Teie tellimus võetaks töötlusse. Aga kui Teil oli oma llahindluste tase siis seda ei arvestata,kuna Teie allahindlused toimivad ainult peale autoriseerumist.
|